Liberland

09-02-2019

Hallo leden van de net nieuw opgezette telegram groep Crypto NL united.


Man, wat fijn om ook eens wat positiviteit in die cryptowereld mee te maken, misschien ligt het aan mijn eigen houding, maar ik ervaar meestal alleen maar tegenwerking op ideeën die ik aandraag, maar het voelt alsof het deze keer anders gaat zijn. 


Ik ga dit nieuwe netwerk meteen in te zetten, want als ik iets geleerd heb in 2018 dan is het wel dat je een kans moet pakken wanneer het kan. (Voor iedereen die het gemist heeft: hier vergeet ik de woorden TO GIVE te zeggen, als ik dat wel had gedaan, zag mijn wereld er nu heel anders uit, maar anders betekend dus niet per definitie ook beter.)


Dat was nog even een korte introductie voor wie hem nodig had, want dit verhaal is natuurlijk geschreven met een reden en die reden is niet Yoshi Livo, maar heeft te maken met punt 4 van het volgende nieuwsbericht.


Een andere reden is het wegvallen van de Cryptopia beurs die ik juist op dat moment wat meer ging gebruiken, omdat er EFL verhandeld werd. In voorgaande verhalen op deze website is te lezen geweest hoe op 14 december voor het eerst in meer dan 12 maanden tijd Bitcoin werd gekocht rond de 3000 euro koers en hoe dit geld in Ethereum, Ripple, Z-Cash, Moreno, Litecoin en Dogecoin werd gestoken. Litecoin en Dogecoin ter ondersteuning van EFL, Z-Cash en Monero als hedge op Ripple, die als enige non-fungible-coin zijn zwakte weet uit te buiten en Etheureum omdat ik daar tot dat moment vanaf was gebleven en het wel heel erg gedaald was en ik er verreweg de meeste vragen over gesteld krijg die ik allemaal wegwuif, omdat ik een koppige vent ben die denkt te weten wat ie wel en niet kan.

Ik ben erg blij dat ik het merendeel van de winst er al weer uit had gehaald, maar ik zou liegen als ik die andere centen nu niet enorm goed zou kunnen gebruiken. Ik ben soms wat traag van begrip. Dat zou je niet zeggen van iemand die zijn eerste Bitcoins kocht toen er slechts 1 getal voor de komma stond, maar het is echt zo. Bijna een jaar geleden wist ik niet wat ik moest doen, en nu snap ik niet dat ik dat niet heb doorzien. Toen ik net met Bitcoin begon liep ik met een idee onder mijn arm, dat is nog hier terug te vinden. Ik had toen de centen niet om het allemaal op poten te zetten en vreemd genoeg heb ik nu ik er eindelijk achter kom dat dit de reden is dat ik hier ben weer geen geld. Of naja, geen geld...

Binnen het Liberland project ben ik een van de grootbezitters van de Liberland punten en die punten heb je nodig om staatsburger te kunnen worden. In de whitepaper, die bij mij is op te vragen via een pb op telegram, wordt gesproken over een maximum capaciteit van 140000 Liberlanders, wat zou neerkomen op een totaal van 700 miljoen Merit, maar deze komen slechts in beperkte oplage vrij door een systeem van masternodes en om jezelf staatsburger te mogen noemen is een van de vereiste dat je een masternode financiert. Ik wil dus benadrukken dat je met het aankopen van deze punten niet automatisch staatsburger bent van Liberland. Je moet daarvoor op de website Liberland.org een account hebben die volledig naar waarheid is ingevuld, je mag geen strafblad hebben en is altijd nog een beoordeling op radicalisme, ook dat wordt in Liberland niet getolereerd. 


Met het Liberland paspoort kan je nog niet reizen, omdat ons land nog niet wordt erkent. De claim op Liberland is echter 100% legitiem en daarom ben ik van mening dat de kans van slagen groter dan 0% is. Ieder land is ooit verzonnen en afgelopen 5 december werd Liberland uitgenodigd door Europarlemmentariers in Brussel. Na aanleiding van deze bijeenkomst is door Europarlementariër Bill Etheridge de vraag gesteld aan Juncker, (president EU) of Liberland (Gornja Siga) grondgebied is van de EU, het antwoord is hier terug te lezen. Dus ja, oordeel vooral zelf of dit binnen jouw risico profiel past, maar als we slagen ben jij daarna wel 1 van de 140.000 die voor de rest van zijn leven zelf bepaald hoeveel belasting hij aan de staat afdraagt.  


In totaal verkoop ik maximaal 10.000 Merit, of 2 masternodes, heb je al van Liberland gehoord en speel je met de gedachte of je het wel of niet moet doen, dan is dit vanuit Liberland een moment om het nu wel te doen. Ik kan bevestigen dat er 13 maart een snapshot van de website genomen gaat worden en als je nu handelt zorg ik dat je bij de eerste batch met Merit-houders hoort, dan is de belangrijkste horde overwonnen. 


Bij interesse graag contact via telegram, mijn gebruikersnaam in de groep is @yoshilivo